Background Image
Previous Page  8 / 60 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 8 / 60 Next Page
Page Background

8

AKTUALNOŚCI - INTER-TEAM

Ekozlot – Pierwszy Piknik Ekologiczny

W niedzielę 28 maja w parku

miejskim w podwarszawskich

Ząbkach odbył się pierwszy Zlot

Samochodów Elektrycznych i Hy-

brydowych połączony z Piknikiem

Ekologicznym.

Inicjatorem i głównym organi-

zatorem wydarzenia był Mar-

cin Piórkowski, właściciel firmy

MC MagMarCAR Auto Części

z Ząbek. Współorganizatorami

byli Miejski Ośrodek Kultury

w Ząbkach oraz Pracownia Finan-

sowa Sp. z o.o. z Warszawy. Wy-

darzenie swoim patronatem objęli

Narodowy Fundusz Ochrony Środowi-

ska i Gospodarki Wodnej oraz Burmistrz

Miasta Ząbki.

Każdy może być eko

Z wielkiej sceny imprezę poprowadził

znany dziennikarz motoryzacyjny Wło-

dzimierz Zientarski. Towarzyszyła mu

Dominika Sygiet – współprowadząca pro-

gram „Odjechani” w Antyradiu. Wokół

rozbrzmiewała rockowa muzyka. Na sce-

nie odbyło się wręczanie nagród w ra-

mach ekologicznych konkursów „Zbuduj

Pasażerski Pojazd Mobilny”, „Jeżdżę

ekologicznie” oraz „Jeżdżę na kropelce”.

A w parku? Tu swoje stoiska miały m.in.

firmy: Pracownia Finansowa Sp. z o.o,

Ford Auto Nobile, Cygan sp. z o.o. sp. k.

– właściciel Salonów Lexus Żerań i Toyota

Marki, AutaElektryczne.pl, MC MagMar

Car z Ząbek, Moto-Team Centrum Pro-

mocji Sportu, Extreme Drivers, Tazziri,

Twoja Energia Sp. z o.o. – panele foto-

woltaiczne, Firma Corto Lift Serwis, Auto

Centrum.pl.

Jednymz wystawcówbył także Inter-Team.

Stoiska marek Kraft Automotive

i O.K. Serwis cieszyły się dużym powo-

dzeniem wśród zwiedzających. Na stoisku

można było porozmawiać o tym, że każdy

właściciel pojazdu z tradycyjnym silnikiem

może również być eko – pod warunkiem,

że przeprowadza regularnie przeglądy

w rzetelnych serwisach i stosuje certyfiko-

wane i sprawdzone części zamienne, ole-

je i płyny eksploatacyjne, jakie w ofercie

ma Kraft Automotive. Warsztaty takie jak

O. K. Serwis Moto-Team są także eko.

Mają m.in. procedury przekazywania zu-

żytych części, olejów itp. do recyklingu

i żadna przysłowiowa opona nie wyląduje

w lesie.