Konsultant ds. obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego
Podstawowe zadania:
- Kompleksowa obsługa powierzonych Klientów w zakresie realizacji zamówień
- Nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi Klienta
- Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań Klientów
- Telefoniczna obsługa kontrahentów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń na temat terminów dostaw, sposobów wysyłek i reklamacji
- Wsparcie Klienta wewnętrznego
- Realizacja założeń polityki sprzedażowej, podtrzymanie oraz rozwój relacji biznesowych z kluczowymi Klientami
- Sporządzanie zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz Klientów
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Sumienność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie
- Umiejętność samodzielnej organizacji swojego stanowiska pracy
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat.B – warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego – mile widziana
Oferujemy:
- Szkolenie adaptacyjne oraz kompleksowe przygotowanie na zajmowanym stanowisku
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Pracę w ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się renomowanej firmie z wieloletnią tradycją
- Możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego
- Stabilność zatrudnienia i atrakcyjne warunki pracy
- Przyjazną atmosferę pracy
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV i zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na adres praca@inter-team.com.pl.
W tytule maila prosimy o zaznaczenie jakiego stanowiska i oddziału dotyczy aplikacja.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.