Kampania promująca sieć O.K. Serwis
Sieć warsztatów godnych zaufania O.K. Serwis rozpoczęła kolejny etap kampanii sprzedażowo-wizerunkowej kierowanej do kierowców samochodów. Kampania uwzględnia media tradycyjne i kanały nowoczesne i trwa od 15 października do 31 grudnia 2016 r. Partnerami akcji są firmy Castrol, Philips, SKF, Schaeffler (z markami LUK, INA, FAG) oraz DENSO.
Celem kampanii sprzedażowej jest promocja sieci oraz produktów partnerów. W całym okresie trwania akcji klienci warsztatów zrzeszonych pod wspólnym szyldem O.K. Serwis mogą skorzystać z 10% rabatu na produkty marek Castrol, Phillips, SKF, LUK, INA, FAG oraz DENSO zakupionych i montowanych w dowolnym warsztacie O.K. Serwis. Kampania wizerunkowa ma na celu promowanie sieci przez spoty reklamowe oraz banery reklamowe.
To już kolejna odsłona kampanii promującej sieć O.K. Serwis. W prasie motoryzacyjnej oraz aplikacji mobilnej zdecydowaliśmy się na promocję sprzedażową, polegającą na tym, iż w okresie objętym promocją klient może uzyskać 10% rabat na produkty partnerów. W telewizji zaś skupiliśmy się na promocji wizerunkowej w ramach 8 sek. spotów sponsorskich – tłumaczy Renata Gostyńska, Kierownik Działu Promocji i Reklamy Inter-Team, odpowiedzialna za prowadzenie kampanii.
Podobnie jak w poprzednich etapach, kampania realizowana jest za pomocą mediów tradycyjnych (prasa branżowa: miesięcznik Auto Moto oraz Motor) oraz aplikacji Yanosik. Dodatkowo w tym etapie pojawią się spoty telewizyjne, emitowane na antenie TVN Turbo, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, nSport+, National Geographic Channel, Adventure, Planete+, TVN Fabuła oraz TVN24 Biznes i Świat.
Informacje o promocji sprzedażowej znajdują się również na stronie www.okserwis.pl oraz Fanpage sieci na Facebooku https://www.facebook.com/okserwis/. Szczegółowe daty emisji spotów reklamowych będą podane na stronie internetowej w późniejszym terminie.