Sieć O.K. Serwis kolejny raz w ogólnopolskich mediach
Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa sieci O.K. Serwis Warsztaty Godne Zaufania podkreślająca profesjonalizm mechaników, zaufanie klientów i ogólnopolski charakter zrzeszonych warsztatów. To już trzecia odsłona akcji promującej sieć.
Kampania realizowana za pośrednictwem 8-sekundowych billboardów sponsorskich wyświetlanych przed, po oraz w trakcie popularnych programów telewizyjnych stacji TVN, TVN Turbo, Canal+ Sport, Motowizja, National Geographic, Planete+ oraz Adventure. Równolegle w sieci Google wyświetlane są bannery zachęcające odbiorców do zrobienia przeglądu auta przed sezonem zimowym w jednym z warsztatów O.K. Serwis.
Celem kampanii jest zaistnienie marki O.K. Serwis u nowych odbiorców oraz jej utrwalenie wśród dotychczasowych klientów - tłumaczy Sylwia Kisielewska, Brand Manager marki. W billboardach i bannerach za pośrednictwem wizerunku mechanika zadowolonego z wyników naprawy oraz rodziny przekonanej o dobrym stanie auta podkreślamy profesjonalizm całej sieci. Pokazując mapę warsztatów na terenie całego kraju edukujemy Polaków, że O.K. Serwis to sieć ogólnopolska – dodaje Sylwia Kisielewska.
Kampania wizerunkowa budująca rozpoznawalność marki realizowana jest już po raz trzeci. Do tej pory akcje reklamowe realizowane były w sezonie jesiennym 2016 r. oraz wiosną 2017 r.
Partnerami jesiennej kampanii O.K. Serwis zostali: Castrol, Mann Filter, Osram, Sachs oraz SKF.