„Inter-News” – totalna metamorfoza
Idąc z duchem czasu i dostosowując się do realiów rynku wydawniczego, firma Inter-Team postanowiła poddać totalnej metamorfozie gazetę „Inter-News”. Pamiętając jednocześnie, że w swojej dawnej formie gazeta wydawana była nieprzerwanie od ponad 14 lat.
Do tej pory „Inter-News” był gazetą branżową i trafiał przede wszystkim do właścicieli warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Teraz rozszerzona została grupa odbiorców magazynu. Treści są przygotowywane tak, by przyjemność z ich czytania czerpali zarówno profesjonaliści z branży, jak i osoby, które nie są związane z branżą motoryzacyjną czyli wszyscy klienci (B2C).
Od teraz magazyn „Inter-News” jest pismem, które może zaciekawić każdego, w którego ręce trafi. Trudne informacje związane ze światem motoryzacyjnym i automotive podane zostały w przystępny
i lekki sposób. Teraz śmiało można powiedzieć, że jest to magazyn B2B2C.
Zmieniony „Inter-News” oprócz nowych odbiorców zyskał także nową nazwę – od teraz to
„Inter-Team News”. Zmienił się także wygląd winiety czyli nagłówka z tytułem. Jest on nowoczesny, wzbudza emocje, a co najważniejsze przyciąga wzrok czytelników.
Dostosowując się do realiów rynku prasy i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom czytelników,
w „Inter-Team News” zmieniony został także cały layout gazety. – Przejrzysty układ treści przekazuje nastroje, ilustrując atmosferę zarówno tekstem, zdjęciami, jak i fontami czy infografiką – mówi Marzena Dąbrowska, autorka nowego layoutu, a jednocześnie utytułowana artystka, współpracująca
z wiodącymi wydawnictwami na rynku polskim.
„Inter-Team News” niesie ze sobą także zmiany techniczne: magazyn drukowany jest na papierze matowym; ma nowy, bardziej poręczny format i książkowy grzbiet oraz większą objętość.
Tematyka „Inter-Team News” niezmiennie związana jest z branżą motoryzacyjną. Dodatkowo
w magazynie pojawiły się ciekawe, intrygujące i nieoczywiste działy. Wszystko po to, by zawarty
w gazecie kontent zaciekawił zarówno osoby związane z branżą, a także klientów, do których rąk np. podczas czekania na naprawę auta, trafia „Inter-Team News”.
Działy „Inter-Team News”:
– Inter-Team Aktualności – co nowego dzieje się w Inter-Team;
– Rynek Flesz – nowości z rynku motoryzacyjnego;
– Prosto w oczy – wywiad ze znanymi osobami ze świata show-biznesu, sportu, itd.;
– Serwis prawny – porady prawne i pytania od czytelników;
– Top Temat – temat przewodni numeru czyli modny ostatnio long form journalist;
– Rusz z miejsca – czyli doradca biznesowy radzi;
– Nasi dostawcy – co słychać u dostawców;
– Pod lupą – opis warsztatów godnych zaufania O.K. Serwis;
– Żyj z pasją – reportaż o niecodziennym hobby osób pracujących lub związanych z Inter-Team;
– Nie tylko gadżety – nowinki ze świata gadżetów;
– Tutaj jesteśmy – oddziały Inter-Team;
– Pod koniec – krzyżówka z nagrodami i ciekawostka motoryzacyjna.
W każdym numerze „Inter-Team News” czytelnik znajdzie się „Prosto w oczy” podczas wywiadu
ze znaną osobą (w obecnym numerze jest to Odeta Moro – znana prezenterka radiowa i telewizyjna, pasjonatka motoryzacji, która specjalnie dla „Inter-Team News” dała się złapać w sieć motoryzacyjnych pytań).
Z pewnością każdy zwróci też uwagę m.in. na ciekawostki motoryzacyjne, porady prawne, materiały od naszych dostawców czy nowinki ze świata gadżetów. Wisienką na torcie jest sekcja „Żyj z pasją”,
w której opisywane jest niecodzienne hobby osób pracujących lub związanych z Inter-Team.
Nowy etap w historii magazynu Inter-Team dotyczy także zmiany częstotliwości wydawania.
„Inter-Team News” – będzie ukazywał się teraz cztery razy w roku. Dodatkowo pojawi się nowe wydawnictwo: „Inter-Team Warsztat”, jako dodatek do magazynu wiodącego, wychodzące dwa razy w roku. „Inter-Team Warsztat” to dodatek techniczny dedykowany właścicielom i pracownikom warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Pierwszy numer pojawi się w wakacje wraz z drugim numerem „Inter-Team News”.