Warsztatowa rewolucja
Sieć O.K. Serwis została partnerem pionierskiego programu realizowanego przez portal Motofaktor.pl pod nazwą Warsztatowa (r)ewolucja.
O.K. Serwis wspólnie z Motofaktor.pl oraz innymi partnerami biorącymi udział w tym przedsięwzięciu, wspiera warsztat, który z różnych przyczyn nie daje sobie zbyt dobrze rady na rynku. Warsztat ma duży potencjał, oferuje wysoką jakość usług, ale…. No właśnie coś nie działa, bo nie ma Klientów.
Doradztwo i wsparcie O.K. Serwis w tym cyklu programów ma pokazać na co należy zwracać uwagę w prowadzeniu warsztatu, bo zmieniły się oczekiwania Klienta warsztatu. Mały, samotnie działający warsztat ma niewielkie możliwości, a raz jakie są korzyści wynikające z „bycia w Sieci warsztatów niezależnych” i współpracy z Dystrybutorem części, który oferuje o wiele więcej niż tylko dostawę części w atrakcyjnej cenie.
Mamy nadzieję, że Warsztatowa (r)ewolucja przekona inne warsztaty do skorzystania ze wsparcia sieci O.K. Serwis. Przede wszystkim jednak liczymy na to, że małe warsztaty zrozumieją, iż zmiany w ich funkcjonowaniu są niezbędne, by osiągnąć sukces finansowy i nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami właścicieli samochodów.
Linki do poszczególnych odcinków:
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Warsztatowa-rewolucja-juz-nadchodzi,4585.html
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Obsluga-klienta-rownie-wazna-jak-naprawa,4593.html
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Obsluga-klienta-rownie-wazna-jak-naprawa,4609.html
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Jak-pozyskac-klienta-i-na-nim-zarobic,4634.html
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Szkolenia-techniczne-dla-rozwoju-warsztatu,4644.html