Konferencja O.K. Serwis ELF

We wtorek, 18 listopada, w podwarszawskim Józefowie, odbyła się pierwsza konferencja O.K. Serwis ELF.

Wydarzenie, skierowane do właścicieli serwisów samochodowych zrzeszonych w sieci, miało na celu przedstawienie blisko dwuletniej współpracy obu marek, wskazanie kierunków rozwoju O.K. Serwis ELF oraz wzmacnianie relacji między jej członkami.

Część konferencyjną wypełniły prezentacje TotalEnergies, ELF oraz INTER-TEAM Sp. z o.o., a ich przedstawiciele mówili m. in. o nowoczesnych olejach silnikowych, historii marki ELF w Polsce i na świecie, trosce o zrównoważoną przyszłość oraz oczywiście o samej sieci O.K. Serwis ELF.

Prezentację na jej temat poprowadził Jacek Adamus, kierownik Działu Współpracy z Warsztatami w INTER-TEAM. Jacek odniósł się do rzeczywistości warsztatowej, która panowała w latach 90. i przyczyniła się do powstania O.K. Serwis w 1998 roku. Przypomniał jak od tego czasu zmieniał się rynek, jak zmieniały się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów oraz sam O.K. Serwis. Podkreślił też, że zmiany cały czas nam towarzyszą i powinniśmy umieć je akceptować i wykorzystywać do ciągłego rozwoju. Rolą kierownictwa O.K. Serwis ELF jest natomiast wypatrywanie szans i kierunków, które pozwolą rozwijać się wszystkim uczestnikom sieci i wzmacniać ich konkurencyjność.

Zmiany, rozwój i zaangażowanie – te słowa były wielokrotnie powtarzane zarówno przez prelegentów jak i gości specjalnych, którzy włączyli się w budowanie wieczoru pełnego pozytywnej energii i dobrych, motoryzacyjnych emocji. Ambasadorka marki ELF, kierowca wyścigowy, Gosia Rdest, przez pryzmat swojej historii z motorsportem opowiadała o pasji, energii i drodze do ciągłego doskonalenia. Z kolei Adam Klimek – doświadczony mechanik i gospodarz programów motoryzacyjnych - mówił o swoich doświadczeniach w branży warsztatowej, zmianach i podejmowanych decyzjach, które wpłynęły na kształt jego pracy.

Oficjalną część wieczoru zwieńczyło wystąpienie Pehra Oscarsona, prezesa i dyrektora generalnego MEKO AB, największej w Europie Północnej niezależnej firmy działającej na rynku aftermarketowym, której częścią są INTER-TEAM oraz Mekonomen Poland Sp. z o.o. Pehr Oscarson odniósł się m. in. do korzyści wynikających z obecności MEKO na różnych rynkach. Jako przykład posłużyła Norwegia – kraj, w którym elektryfikacja postępuje najszybciej na świecie. Zebrane tam doświadczenie to gotowe rozwiązania umożliwiające sieciom warsztatowym takim jak O.K. Serwis ELF szybką transformację i adaptację do nowych warunków rynkowych. Prezes MEKO podkreślił także znaczenie partnerstwa z marką ELF dla rozwoju sieci. Silna marka to lepsza rozpoznawalność i prestiż, które przyciągają zarówno wartościowych pracowników, jak i wielu nowych klientów.

Dziękujemy naszemu partnerowi strategicznemu TotalEnergies i marce ELF za organizację wydarzenia i zapewnienie niezapomnianych wrażeń. Dziękujemy naszym partnerom warsztatowym i gościom, którzy uczestniczyli w tym wydarzeniu i razem z nami tworzą O.K. Serwis ELF.

 

 

Zurück

Kontakt

Kundenservice
tel. +49 699 501 96 23
e-mail: kundenservice@inter-team.com.pl

Zentrale
ul. Daniszewska 4
03-230 Warszawa

Vertriebsnetz

Zentrallager

Moszna Parcela 29, Hala A4
05-840 Brwinów