Rozsuwany
RENAULT
W trybie City kompaktowe auto ma 440 cm
długości i rozstaw osi 273 cm, więc moż-
na nim wygodnie manewrować w mieście.
Wbudowany akumulator pozwala przejechać aż 400 ki-
lometrów, więc może to nawet wystarczyć na tygodnio-
we dojazdy do pracy i powroty do domu. Gdy wybieramy
się w podróż, możemy aktywować tryb Travel. Morphoz
wydłuży się wtedy o 40 cm, a rozstaw osi zwiększy się do
293 cm. W środku robi się więcej miejsca, a na zewnątrz
auta w kilka sekund zainstalować można dodatkowy aku-
mulator i wydłużyć zasięg do 700 kilometrów. Wszystko
jest możliwe, dzięki aktywnemu nadwoziu z ruchomymi
klapami bocznymi, zderzakami, światłami i owiewkami.
Koncepcyjny elektryczny Morphoz Renault może być ła-
dowany indukcyjnie, na stacjach paliw z gniazdka, jak
i w przydomowym garażu, a w przyszłości może też nawet
podczas jazdy. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem,
model produkcyjny zobaczymy za 5–7 lat.
CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE
NIE BYŁO. KONCEPCYJNE
RENAULT MORPHOZ MOŻE
BYĆ CIEKAWYM MAŁYM
I SPRYTNYM AUTEM
DO JAZDY W MIEJSKICH
KORKACH, ALE TAKŻE
POJAZDEM RODZINNYM
NA WAKACYJNE WYJAZDY.
MORPHOZ
W MIEJSKIEJ
ODMIANIE CITY
DŁUŻSZA
WERSJA
MORPHOZ
TRAVEL
fot. producenci
RYNEK
FLESZ
10