Background Image
Previous Page  20 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 20 / 64 Next Page
Page Background

20

AKTUALNOŚCI - RYNEK

Najlepsza wersja zimowa

Wielki koreański SUV

Scout to oznaczenie specjalne w mode-

lach Skody i obejmujące wersje przygo-

towane do sprawniejszego poruszania

się po bezdrożach lub po drogach o zde-

cydowanie gorszej nawierzchni.

Sam Kodiaq został przychylnie przyjęty

przez polskich klientów, a wersja Scout

może mu przysporzyć nowych. Kiedy

oglądamy Scouta, warto zwrócić uwagę

na ważne dodatki. Standardowo Kodiaq

Scout jest wyposażony w napęd 4x4, do-

datkowo ma też tzw. pakiet na bezdroża

(czyli różnego rodzaju nakładki chroniące

elementy nadwozia i podwozia narażone

na działanie np. kamieni czy wypadające-

go spod kół żwiru. W standardzie są też

duże koła o średnicy aż 19 cali. Kodiaq

Scout ma także spory prześwit, bo wy-

nosi on 194 mm. Model jest oferowany

z dwoma silnikami benzynowymi i dwo-

ma wysokoprężnymi o mocach od 150 do

190 KM.

Stary Rexton był duży, ale ten nowy jest

jeszcze większy.

Auto ma długość 485 cm i nieco

ponad 286 cm rozstawu osi. Ma też

spory bagażnik. W wersji 5-osobowej

ma on pojemność 820 l, gdy zdecydujemy

się dokupić jeszcze dwa fotele do trzecie-

go rzędu, to jego pojemność zmniejszy

się do 649 l, ale to i tak dużo. Rextona

na tle wielu innych SUV-ów wyróżnia ra-

mowa konstrukcja, zwiększająca zdolność

auta do jazdy nawet w trudnym terenie.

Oferowana jest wersja z silnikiem benzy-

nowym 2.0 (225 KM) i wysokoprężnym

2.2 (181 KM).