20
AKTUALNOŚCI - RYNEK
Najlepsza wersja zimowa
Wielki koreański SUV
Scout to oznaczenie specjalne w mode-
lach Skody i obejmujące wersje przygo-
towane do sprawniejszego poruszania
się po bezdrożach lub po drogach o zde-
cydowanie gorszej nawierzchni.
Sam Kodiaq został przychylnie przyjęty
przez polskich klientów, a wersja Scout
może mu przysporzyć nowych. Kiedy
oglądamy Scouta, warto zwrócić uwagę
na ważne dodatki. Standardowo Kodiaq
Scout jest wyposażony w napęd 4x4, do-
datkowo ma też tzw. pakiet na bezdroża
(czyli różnego rodzaju nakładki chroniące
elementy nadwozia i podwozia narażone
na działanie np. kamieni czy wypadające-
go spod kół żwiru. W standardzie są też
duże koła o średnicy aż 19 cali. Kodiaq
Scout ma także spory prześwit, bo wy-
nosi on 194 mm. Model jest oferowany
z dwoma silnikami benzynowymi i dwo-
ma wysokoprężnymi o mocach od 150 do
190 KM.
Stary Rexton był duży, ale ten nowy jest
jeszcze większy.
Auto ma długość 485 cm i nieco
ponad 286 cm rozstawu osi. Ma też
spory bagażnik. W wersji 5-osobowej
ma on pojemność 820 l, gdy zdecydujemy
się dokupić jeszcze dwa fotele do trzecie-
go rzędu, to jego pojemność zmniejszy
się do 649 l, ale to i tak dużo. Rextona
na tle wielu innych SUV-ów wyróżnia ra-
mowa konstrukcja, zwiększająca zdolność
auta do jazdy nawet w trudnym terenie.
Oferowana jest wersja z silnikiem benzy-
nowym 2.0 (225 KM) i wysokoprężnym
2.2 (181 KM).