To po prostu ładne kom-
bi. Peugeot 508 SWśmia-
ło może ubiegać się o ty-
tuł najładniejszego kombi na rynku.
W parze z efektowną linią nadwozia
idzie wystrój kabiny. Jest dobrze znany
z innych aut tej marki układ deski roz-
dzielczej i-Cockpit wraz z 10-calowym
ekranem dotykowym oraz małym kołem
kierownicy, która u góry i z dołu ma lekko
spłaszczony kształt. Peugeot 508 SW,
wbrew powszechnej tendencji powiększa-
nia kolejnych generacji, od poprzednika
jesto5cmkrótszy io6cmniższy(dł.478cm,
wys. 142 cm). Pojemność bagażnika
wynosi od 530 l do maksymalnie 1780 l
(po złożeniu tylnej kanapy). Na po-
czątku 2019 r., kiedy to auto trafi
do sprzedaży, będzie można kupić silniki:
silniki benzynowe 1.6 (180 i 225 KM)
oraz wysokoprężne 1.5 (130 KM)
i 2.0 (163 i 177 KM).
Wplanach jest
także hy-
bryda typu
plug-in.
FRANCJA ELEGANCJA
„SKROMNY” JUBILEUSZ
Bugatti Chiron napę-
dzany jest potężnym
8-litrowym silnikiem W16 osiągają-
cymmoc1500 KM.
Chiron przyspiesza
do 100 km/h w około 2,5 s. Do 200 km/h
w 6,5 s, a w nieco ponad 13 s do 300
km/h, ale „aż” 42 s potrzebuje do osią-
gnięcia prędkości 400 km/h. Maksymal-
nie pędzić może z 463 km/h na liczniku.
Bugatti właśnie uroczyście poinformo-
wało o wyprodukowaniu setnego auta
z tej serii. Ma być ich tylko pięćset sztuk.
Setny egzemplarz trafi do klienta z Pół-
wyspu Arabskiego. Bugatti otrzymało
nietypowe wykończenie, czyli polakiero-
waną na niebieski matowy kolor karose-
rię, czerwoną linię dachu przechodzącą
we wloty powietrza na tylnych nadkolach
i czarne obręcze kół. Przyszły właściciel
zdecydował się także na skórzaną tapi-
cerkę. Cena tak skonfigurowanego Bu-
gatti wyniosła 2,85 mln euro!
Mazda 6 jest dla japoń-
skiej firmy najpopularniej-
szym modelem w historii marki
w Polsce.
W ciągu 10 lat istnienia
Mazdy Motor Poland sprzedano po-
nad 18 tys. sztuk „szóstki”. Obecna,
zmodernizowana wersja wyróżnia
się elegancką stylistyką nadwozia.
Nowe wnętrze uzupełnione zosta-
ło m.in. o wentylowane siedzenia
i innowacyjny wyświetlacz head-up
na przedniej szybie.
WZOROWA KLASA
ŚREDNIA
TERENOWY
TWARDZIEL
W SKRÓCIE
Ssangyong Musso to sa-
mochód z nadwoziem
typu pick-up, który za-
stąpił model Actyon Sports.
Musso
jest konstrukcją opartą na ramie, co
oznacza dużą sztywność karoserii,
trwałość i dzielność w terenie. Jest
dostępne tylko z jednym silnikiem
Diesla 2.2 o mocy 181 KM przy 4000
obr./min. Do wyboru jest 6-biegowa
przekładnia manualna lub 6-stopnio-
wa automatyczna oraz napęd tylko
na koła tylne lub 4x4.
JUBILEUSZ ,,SKROMNY”, BO INNI PRODUCENCI
CHWALĄ SIĘ WYPRODUKOWANIEM NP. MILIONOWEGO
MODELU DANEGO SAMOCHODU
15
RYNEK
FLESZ