do garażu klienta. A to auto niezwykłe, w każ-
dym calu i nie poddaje się elektrycznej modzie.
Takie sportowe auta zwykle mają bardzo niskie
zawieszenie i przedni spojler urwać można nie
tylko przy podjeżdżaniu pod skromny krawęż-
nik, ale też w czasie przejazdu przez banalny
próg zwalniający. McLaren GT ma bardzo roz-
sądny prześwit, by w mieście nie narazić się na
niebezpieczne odgłosy szorowania podwoziem
po asfalcie. Prześwit wynosi tylko 110 mm, wy-
starczy do jazdy po gładkich autostradach, ale
zawieszenie można podnieść i wtedy mamy już
wartość 130 mm. Niby niewiele, ale zwiększa
się też dzięki temu tzw. kąt natarcia z przodu,
a więc można spokojnie najeżdżać na próg zwal-
niający. A to wystarcza do w miarę swobodne-
go poruszania się po mieście.
I druga ważna informacja. To znakomite auto
na wakacyjne wyjazdy. Można pokusić się o za-
kład, że większość kierowców czytających te
słowa ma w swoim aucie mniejszy bagażnik.
15
RYNEK
FLESZ