Background Image
Previous Page  15 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 15 / 64 Next Page
Page Background

do garażu klienta. A to auto niezwykłe, w każ-

dym calu i nie poddaje się elektrycznej modzie.

Takie sportowe auta zwykle mają bardzo niskie

zawieszenie i przedni spojler urwać można nie

tylko przy podjeżdżaniu pod skromny krawęż-

nik, ale też w czasie przejazdu przez banalny

próg zwalniający. McLaren GT ma bardzo roz-

sądny prześwit, by w mieście nie narazić się na

niebezpieczne odgłosy szorowania podwoziem

po asfalcie. Prześwit wynosi tylko 110 mm, wy-

starczy do jazdy po gładkich autostradach, ale

zawieszenie można podnieść i wtedy mamy już

wartość 130 mm. Niby niewiele, ale zwiększa

się też dzięki temu tzw. kąt natarcia z przodu,

a więc można spokojnie najeżdżać na próg zwal-

niający. A to wystarcza do w miarę swobodne-

go poruszania się po mieście.

I druga ważna informacja. To znakomite auto

na wakacyjne wyjazdy. Można pokusić się o za-

kład, że większość kierowców czytających te

słowa ma w swoim aucie mniejszy bagażnik.

15

RYNEK

FLESZ