fot. producenci
ELEKTRYCZNA
REWOLUCJA
Volkswagena ID.3 można już rezer-
wować w Europie, u polskich de-
alerów też. Do klientów trafi jednak
dopiero w połowie 2020 r.
Kompaktowy elektryczny Volkswagen ma być dla
niemieckiej marki tym, czym był Garbus i Golf –
modelem rewolucyjnym. Elektryczny Volkswagen
ID.3 będzie oferowany z trzema wersjami baterii
(44 kWh, 58 kWh i 77 kWh) i będzie miał zasięg
od 330 do 550 km. Do wyboru będą cztery ko-
lory nadwozia i trzy wersje wyposażenia.
W cenę każdego ID.3 wliczono
pakiet rocznego ładowania.
Do wykorzystania jest w su-
mie nie więcej niż 2 tys.
kWh w punktach dostęp-
nych w ramach programu
Volkswagen We Charge
oraz IONITY. Docelowa pro-
dukcja tego auta ma sięgnąć
100 tys. sztuk rocznie.
MONITORING
CAŁOŚCIOWO
Wwybranych wersjach
Hyundaia Santa Fe ma
być wkrótce dostępny
nowy system poprawiający bezpieczeń-
stwo jazdy.
System monitorowania martwego
pola w lusterku wstecznym
dysponuje zwykle pomarań-
czową diodą, która miga,
gdy nie widzimy zbliżające-
go się do nas auta. W no-
wym rozwiązaniu Hyundaia
zastosowano dodatkową
kamerę. Przekazuje obraz
do centralnego wyświetlacza
w chwili, gdy włączymy kierun-
kowskaz i będziemy chcieli zmienić
pas ruchu.
20
RYNEK
FLESZ