Background Image
Previous Page  44 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 44 / 52 Next Page
Page Background

NASI DOSTAWCY

INTER-NEWS

Znak „Gotowy na Start & Stop” wyróżnia

Naklejka „start-stop gotowy”, która

znajduje się od 1 września 2015 w wi-

docznym miejscu na wszystkich ela-

stycznych kołach pasowych Corteco

przeznaczonych do systemów start-stop

stanowi „pieczęć aprobaty” dla jakości

OE i potwierdzenie dostosowania para-

metrów mechanicznych do wszystkich

silników. Sprawi ona, że wszyscy klien-

ci będą zadowoleni.

System „Start & stop” ma na celu zmniej-

szenie emisji CO

2

i zużycia paliwa przez

wyłączenie silnika, gdy pracuje dłużej

na biegu jałowym w dużym ruchu ulicz-

nym lub czekając na światłach. Elastycz-

ne koła pasowe Corteco „Start & stop”

zostały skonstruowane do radzenia sobie

ze znacznymi wahaniami obrotów i wyci-

szaniu hałasów poprzez tłumienie poważ-

nych drgań generowanych przez między

500 000 - 700 000 uruchomień w czasie

wymaganej trwałości. To ponad dziesięć

razy więcej niż dla standardowego koła

pasowego w silniku bez systemu start-

-stop.

Popyt na wymianę elastycznych kół paso-

wych zdecydowanie wzrasta.

Ponad połowa produkowanych obecnie

samochodów wyposażone są w układy

start-stop – wszystkie silniki w najnow-

szym BMW range mieć je na przykład –

a trend OE jest w górę. Do 2022 roku

oczekuje się, że systemy Start-Stop będzie

standard fit na więcej niż 82% pojazdów

sprzedawanych w Europie Zachodniej.

Naklejki „Gotowy na Start & Stop”

na opakowaniach Corteco zapewniają

natychmiastowe potwierdzenie wizualne,

że koła pasowe są:

• kompatybilne z systemami „Start

& Stop”,

• jakości OE lub lepszej (o ile jakość

OE nie przewiduje systemu „Start

& Stop”),

• gotowe na pracę w ekstremalnie

trudnym środowisku silnika.

Corteco, jako specjalista na rynku nie-

zależny w Grupie Freudenberg, korzysta

z bogatego zaplecza technicznego i za-

sobów dostępnych u jednego z najwięk-

szych na świecie producentów kompo-

nentów dla OE. Na przykład, materiały

tłumiące są wykonane z nowo opracowa-

nego elastomeru o wysokiej temperatu-

rze z techniką Nano-EPDM wytwarzane

przy użyciu zoptymalizowanego sposobu

spajania – wulkanizowania – w celu trwa-

łego połączenia części metalowych i ka-

uczuku.

W konsekwencji tego, zarówno warunki

pracy silnika jak i oczekiwania warsztatów

montujących części z naklejką na opako-

waniu Corteco „Gotowy na Start &Stop”,

będą zaspokojone i zgodne z oczekiwania-

mi profesjonalistów. Należy dokonać wy-

boru tych części ze świadomością, że koła

pasowe wewnętrzne są zaprojektowane

aby znosić trudne warunki eksploatacji,

które generują systemy Start & Stop oraz,

że będą one tak trwałe, jak produkty OE,

które zastępują.

Podczas wymiany, a w szczególności mon-

tażu elastycznych kół pasowych ważne

jest, aby używać odpowiednich narzędzi.

Procedury muszą być przeprowadzane

zgodnie ze specyfikacjami OE, wyszcze-

gólnionych w naszych instrukcjach mon-

tażu znajdujących się w opakowaniu.

Sprzedaż

klocków

hamulcowych

w obszarze Unii Europejskiej wymaga

od producentów dostosowania norm

jakości zgodnych ze standardem

ECE R-90. Od 1 maja 2004 r. części nie

spełniające kryteriów jakości zawartych

w ECE R-90 nie mogą być

sprzedawane na rynku UE.

Powyższe przepisy narzucają standardy

jakości klocków hamulcowych i określa-

ją normy bezpieczeństwa, skuteczności

hamowania, testów laboratoryjnych i

drogowych. Przepisy określają również

sposób umieszczenia określonych infor-

macji na produkcie jak również etykiecie

znajdującej się na opakowaniu.

W przypadku produktów Remsa przepisy

ECE R-90 to dopiero wstęp do całej masy

dodatkowych czynności, które każdego

dnia są wykonywane w celu uzyskania

jeszcze lepszych efektów i poprawy sku-

teczności. Już dziś osiągane wyniki pod-

czas różnorakich testów dają podstawy

by stwierdzić, iż Remsa jakością dorów-

nuje produktom dostarczanym na pierw-

szy montaż (tzw. OE).

Remsa – synonim wzorowej jakości