FORD RANGER RAPTOR
fot. producenci
Mistrz
BEZDROŻY
Do tej pory jedynie Ford F-150 był oferowany w specjal-
nej wersji Raptor, a teraz Ford opracował także mniej-
szego Rangera w odmianie Raptor, którego żywiołem
są bezdroża. Pick-up został wyposażony w silnik Diesla 2.0 biturbo
(213 KM, 500 Nm), który współpracuje z 10-biegowym automatem. Au-
to wyróżnia się także poszerzonymi błotnikami, oponami BF Goodrich
A/T (285/70 R17) i systemem wyboru jednego z sześciu trybów pra-
cy układu napędowego. Ma wzmocnione i bardzo zmodyfikowane za-
wieszenie. Prześwit wynosi 28,3 cm (w standardzie 23 cm). Wszystkie
płyty osłaniające podwozie są wykonane ze stali. Ta chroniąca przód
i silnik ma 2,3 mm grubości. Ranger Raptor trafi też do polskich sa-
lonów. Trzeba będzie na niego poczekać jednak do wakacji 2019.
18
RYNEK
FLESZ