fot. producenci
KOMBI PO LIMUZYNIE
Peugeot 508 w wersji
limuzyna jest już zna-
ny. Teraz pokazano 508
SW, czyli kombi.
A taką wersję trud-
niej zaprojektować, tzn. nie jest łatwo
stworzyć z niej ładne auto. Peugeot 508
SW jest jednak wyjątkowo perfekcyjny.
Ma długość 479 cm, bagażnik o pojemno-
ści od 530 do 1780 l. W luksusowej wersji
First Edition, podłoga bagażnika jest wy-
kończona drewnem egzotycznym. Kom-
bi pojawi się w sprzedaży latem 2019 r.
i będzie dostępne z dwoma silnikami ben-
zynowymi 1.6 o mocy 180 lub 225 KM
lub z wysokoprężnymi – 1.5/130 KM
oraz 2.0 (160 lub 180 KM).
GLADIATOR
Jeep o nazwie Gladiator był już
produkowany w latach 1962-88,
ale znano go głównie w USA.
Te-
raz nowa generacja Gladiatora ma
też trafić do Europy. Nowy pick-up
robi mocne wrażenie: ma 518 cm
długości, jest 5-osobowy i w skrzyni
przewiezie jeszcze 725 kg bagażu.
Na dodatek pociągnie przyczepę
o masie do 3,5 tony. Do napędu te-
go wyjątkowego auta zarezerwowa-
no benzynowy silnik V6 Pentastar
o mocy 285 KM, ale w 2020 r. ma
pojawić się też ekonomiczny Diesel
3.0 V6 o mocy 260 KM.
TWARDY JAK SKAŁA
Mitsubishi L200 opracowano
zgodnie z zasadą „Rock Solid –
twardy jak skała”.
Auto, które jako
jedyne w swojej klasie oferuje stały
napęd na cztery koła z możliwością
wyłączenia przedniej osi, również
w tej dziedzinie przechodzi grun-
towną modernizację. Będzie mia-
ło system off-road, który obejmuje
tryby jazdy: na szuter, błoto i śnieg,
piach oraz kamienie. Po włączeniu
któregoś z nich, kontroli podlega
moc silnika, przekładnia automa-
tyczna i hamulce.
ZNOWU
NOWY
Seat odświeża swoją ofertę,
a kolejnymmodelem jest SUV
Tarraco. Jest to niemal bliź-
niacza wersją
Š
kody Kodiaq i Volkswage-
na Tiguana Allspace, ale zaprojektowana
została w stylu sportowym. Tarraco ma
475 cm długości, 183 cm szerokości i 165
cmwysokości. Będzie dostępny w wersji
5- lub 7-osobowej W ofercie silnikowej
będą dwa benzynowe TSI 1.5/150 KM
i 2.0/190 KM oraz wysokoprężny TDI 2.0
o mocy 150 lub 190 KM.
18
RYNEK
FLESZ