POŻEGNANIE SZEFA
Ta rywalizacja między niemieckimi firmami trwa do
dziś, o czym świadczy pokazany w maju br. film z po-
żegnania szefa całego koncernu Daimlera, czyli też
Mercedesa, Dietera Zetsche. Starszy pan (w filmie
jest to oczywiście sobowtór) przechodzi na emery-
turę, żegna się ze wszystkimi w biurowcu, trochę
smutny wychodzi ostatni raz z pracy. Czeka na nie-
go luksusowy Mercedes klasy S z kierowcą, by od-
wieźć go ostatni raz do domu. Zadumany Zetsche
siedzi na tylnej kanapie, limuzyna zajeżdża pod drzwi
wielkiej rezydencji. Szef wysiada, limuzyna szybko
znika... Zetsche stoi przez ułamki sekund smutny,
jest sam, ale znika w garażu i… wyjeżdża z niego już
bardzo uśmiechnięty, prowadząc elektryczne spor-
towe... BMW i8.
Nowoczesne silniki Audi z serii FSI na początku XXI w. należały
do bardzo innowacyjnych. Zużywały mało paliwa i dysponowały
dużą mocą. Jednak już wtedy klienci zwracali ogromną uwagę
na niskie zużycie benzyny i decydowali się przede wszystkim
na modele aut tańsze w codziennej eksploatacji.
We wrześniu 2015 roku taki wielki „leżący”
plakat reklamował premierę nowego
BMW serii 7 na trasie podchodzenia
do lądowania samolotów na lotnisku
we Frankfurcie. W tym czasie odbywał się
tam salon samochodowy i uznano,
że taka ważna informacja przyda się
osobom odwiedzającym Frankfurt. Plakat
miał 146 m długości i 206 m szerokości.
37
TOP
TEMAT