Background Image
Previous Page  15 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 15 / 52 Next Page
Page Background

INTER-NEWS

NOWOŚCI ASORTYMENTOWE

Pod względem wydajności zapłonu

niklowe świece TT dorównują świecom

irydowym i umożliwiają ograniczenie zu-

życia paliwa. Efekt ten osiąga się poprzez

całkowite spalanie mieszanki w cylindrze,

co pozytywnie wpływa również na wydaj-

ność silnika.

• Oszczędność paliwa.

Wyjątkowa

zapłonność zapewnia lepsze spalanie,

umożliwia zapłon ubogich miesza-

nek i przekłada się na rzadsze wy-

padanie zapłonów niż w przypadku

standardowych świec.

• Mniejsza emisja.

Wyższa zapłon-

ność prowadzi do bardziej równo-

miernego spalania, co powoduje

mniejsze zużycie paliwa i znacznie

zredukowaną emisję CO, CO2 i HC

• Skonsolidowany zakres.

Pełna ofer-

ta niklowych świec zapłonowych TT

jest wysoce skonsolidowana i dostęp-

na dla zdecydowanej większości naj-

lepiej sprzedających się samochodów

w Europie.

• Idealne do rozruchu zimnego sil-

nika.

Niższe napięcie potrzebne

do uruchomienia silnika oznacza

szybszy, mocniejszy rozruch nawet

w skrajnie niskich temperaturach.

Iridium TT – wytrzymałość i wydaj-

ność

Nowy produkt DENSO – świeca zapło-

nowa Iridium TT – posiada najmniejszą

na świecie elektrodę środkową o średnicy

0,4 mm oraz igłową elektrodę masową

o średnicy 0,7 mm z wspawanym walcem

platynowym. Dzięki temu świece Iridium

TT zapewniają lepsze osiągi i są bardziej

wytrzymałe niż standardowe świece iry-

dowe, a ich żywotność – która wynosi na-

wet 120 000 km – jest trzy razy dłuższa,

niż zwykłych świec niklowych.

Elektrody zwykłych świec niklowych

to dwie płaskie powierzchnie, które blo-

kują możliwość rozprzestrzeniania się

iskry. W przypadku świec DENSO Iri-

dium TT dwie cienkie elektrody igłowe

(elektroda środkowa jest mniejsza o 0,2

mm od elektrody masowej) pozwalają

iskrze swobodnie się rozprzestrzeniać.

Co więcej, elektroda centralna ze stopu

irydu i rodu – charakteryzującego się naj-

wyższą zawartością irydu na rynku – jak

również platynowy stop, z którego wyko-

nana jest elektroda masowa, gwarantują

wydłużoną żywotność tych świec.

• Znacznie większa wytrzymałość –

żywotność 120 000 km

• Lepsza zapłonność

– mocniejsza

iskra zapewnia skuteczniejszy zapłon

• Zwiększona moc wyjściowa

– ni-

skie wymagane napięcie i wysoka

zapłonność oznaczają lepsze spalanie

• Mniejsza emisja

– wyższa zapłon-

ność prowadzi do bardziej równo-

miernego spalania, co powoduje

mniejsze zużycie paliwa i znacznie

zredukowaną emisję CO, CO

2

i HC

• Zaawansowane technologicznie

zapewniają optymalne osiągi silnika

dla szerokiej gamy pojazdów OE

w przystępnej cenie

• Skonsolidowany zakres

– pełna

oferta irydowych świec zapłonowych

TT jest wysoce skonsolidowana i do-

stępna dla zdecydowanej większości

najlepiej sprzedających się samocho-

dów w Europie.

Nr części

Zastosowanie

IK20TT

BMW 3 (E46) (98-05), Suzuki Swift III (05-), VW Polo (6R) (09-)

IK16TT

Mazda 3 (00-09), 2 (07-), VW Golf IV (97-06), Polo (9N) (01-09)

IKH20TT

BMW 3 (E90) (05-), Mercedes C (00-07), Mitsubishi Colt VI (04-)

IKH16TT

Mitsubishi ASX (10-), Micra IV (10-), Toyota Yaris (10-)

IT20TT

Ford Fiesta V (01-08), Focus II (04-), Volvo S40 (04-)

ITV16TT

Ford Mondeo IV (07-), Mazda 3 (09-), 5 (05-), 6 (07-)

ITV20TT

Ford Fiesta VI (08-), Focus III (11-), Mazda 6 (07-), Opel Insignia (08-)

IW20TT

Lada Niva II (02-), Mitsubishi Lancer VII (03-), Renault Laguna (93-01)

IT16TT

Ford Fiesta IV (95-02), Mondeo III (00-07), Mazda 6 (07-), MX-5 (05-)

ITL16TT

Chevrolet Captiva (06-), Chrysler 300C (04-12), PT Cruiser (00-10)

IQ20TT

Lada Priora (08-), Nissan Skyline (98-08), Saab 9-3 (98-03)

IW16TT

Opel Vectra (88-95), Renault Rapid (85-98), Toyota Startlet (P8) (89-96)

IXEH22TT

Nissan Qashqai (07-), Renault Clio III (05-), Twingo II (07-15)

IXEH20TT

Mazda CX-5 (11-), Toyota Avensis (09-), Prius (09-), Yaris (05-)

IQ16TT

Chevrolet Matiz (05-), Saab 9-3 (98-03)

IKBH20TT

Lexus IS II (05-), GS (05-11), LS (06-)

ITF20TT

Chevrolet Camaro (92-), Suburban (91-00), Pontiac Firebird (92-)

ITF16TT

Chevrolet Blazer (82-05), Camaro (70-92), Pontiac Trans Sport (89-97)

IXEH20ETT

Nissan Juke (10-), Micra IV (10-)