ContiTech Antriebssysteme GmbH
Philipsbornstrasse 1, D-30165 Hannover
Tech. Hotline +49 (0)511 938 -5178
E-mail:
[email protected] www.contitech.de/aamInstrukcja montażu rolki napinającej z zestawów CT1028K3/WP1-5
do różnych VW, Audi, Ford, Skoda, Seat z silnikami 1.9 TDI PD
The content of this publication is not legally binding and is provided for information only. ContiTech AG assumes no liability in connection with this publication. To the
extent permitted by law, no liability is assumed for any direct, indirect, incidental, consequential or punitive damages arising out of the use of the information contained in
this publication. © 2008 by ContiTech AG, Hanover. All rights reserved.
1
/
1
Problem:
Zawleczka blokująca (T10115) jest dostarczana
w opakowaniu zestawu luzem i nie umieszczona
w rolce napinającej.
Przyczyna:
Zawleczka jest wykorzystywana do zablokowania
położenia zamontowanej rolki napinającej
w czasie obrotu całkowicie do tyłu w taki sposób,
aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem
maksymalnie obniżonym. Zawleczka służy jedynie
do pomocy przy mechanicznym blokowaniu
mimośrodowej
płytki
czołowej
w
celu
umieszczenia rolki napinającej w położeniu
maksymalnego "luzu".
Rozwiązanie:
Zawleczka blokująca może być umieszczona
w rolce w dowolnym momencie, ponieważ nie
powoduje powstawania żadnych dodatkowych
skutków (np. naprężenia wstępnego itd.) wewnątrz
rolki napinającej.
Rys. 1
Zawleczka blokująca T10115
Rys. 2
Rolka napinająca V55739
Rys. 3
Wgłębienie