Background Image
Previous Page  46 / 60 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 46 / 60 Next Page
Page Background

ContiTech Antriebssysteme GmbH

Philipsbornstrasse 1, D-30165 Hannover

Tech. Hotline +49 (0)511 938 -5178

E-mail:

[email protected] www.contitech.de/aam

Instrukcja montażu rolki napinającej z zestawów CT1028K3/WP1-5

do różnych VW, Audi, Ford, Skoda, Seat z silnikami 1.9 TDI PD

The content of this publication is not legally binding and is provided for information only. ContiTech AG assumes no liability in connection with this publication. To the

extent permitted by law, no liability is assumed for any direct, indirect, incidental, consequential or punitive damages arising out of the use of the information contained in

this publication. © 2008 by ContiTech AG, Hanover. All rights reserved.

1

/

1

Problem:

Zawleczka blokująca (T10115) jest dostarczana

w opakowaniu zestawu luzem i nie umieszczona

w rolce napinającej.

Przyczyna:

Zawleczka jest wykorzystywana do zablokowania

położenia zamontowanej rolki napinającej

w czasie obrotu całkowicie do tyłu w taki sposób,

aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem

maksymalnie obniżonym. Zawleczka służy jedynie

do pomocy przy mechanicznym blokowaniu

mimośrodowej

płytki

czołowej

w

celu

umieszczenia rolki napinającej w położeniu

maksymalnego "luzu".

Rozwiązanie:

Zawleczka blokująca może być umieszczona

w rolce w dowolnym momencie, ponieważ nie

powoduje powstawania żadnych dodatkowych

skutków (np. naprężenia wstępnego itd.) wewnątrz

rolki napinającej.

Rys. 1

Zawleczka blokująca T10115

Rys. 2

Rolka napinająca V55739

Rys. 3

Wgłębienie