Background Image
Previous Page  26 / 56 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 26 / 56 Next Page
Page Background

26

NASI DOSTAWCY

Irydowe i niklowe świece zapłonowe TT Denso

Skonsolidowana oferta świec zapłono-

wych TT przeznaczona dla klientów

rynku wtórnego zapewnia szerokie po-

krycie najlepiej sprzedających się samo-

chodów w Europie.

Linia świec zapłonowych Denso TT skła-

da się z niklowych świec TT oraz irydo-

wych świec TT. Niklowe świece zapło-

nowe TT zostały wprowadzone na rynek

wtórny w 2011 roku i szybko zyskały

uznanie klientów w całej Europie; z ko-

lei w 2015 roku miała miejsce premiera

nowych świec zapłonowych Iridium TT.

Obecnie linia świec zapłonowych TT

Denso – obejmująca zarówno niklowe

świece TT, jak i Iridium TT – składa się

z 35 numerów katalogowych, które po-

krywają ponad 90% europejskiego parku

pojazdów.

Innowacyjna technologia świec zapłono-

wych TT Denso jest wynikiem wielu lat

badań i testów przeprowadzonych w cen-

trum inżynieryjnym Denso w Japonii.

Opatentowane świece zapłonowe Denso

TT są produkowane z wykorzystaniem

technologii Super Ignition Plug (SIP) i za-

pewniają wyjątkową niezawodność, niższe

emisje oraz oszczędność paliwa.

Niklowe TT – wysoka wydajność,

niższe koszty

Opatentowana przez Denso niklowa

świeca zapłonowa TT posiada środkową

elektrodę wykonaną ze stopu niklowego

o średnicy 1,5 mm oraz wysuniętą „bliź-

niaczą” elektrodę masową o tej samej

średnicy. Charakteryzuje się doskonałą

wydajnością zapłonu, a konstrukcja świe-

cy nie wymaga stosowania drogich metali

szlachetnych.

Niklowe świece zapłonowe TT to pierw-

sze świece zapłonowe z cienkimi elektro-

dami wyprodukowane bez użycia metali

szlachetnych. Elektrody świecy TT są wy-

konane ze stopu niklowego i mają średni-

cę 1,5 mm, są zatem cieńsze od elektrod

zwykłych świec niklowych. Dzięki tej wy-

jątkowej konstrukcji niklowe świece za-

płonowe Denso TT wytwarzają mocniej-

szą iskrę i zapewniają bardziej skuteczny

zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej.

Pod względem wydajności zapłonu niklo-

we świece TT dorównują standardowym

świecom irydowym i umożliwiają ogra-

niczenie zużycia paliwa. Efekt ten osiąga

się poprzez całkowite spalanie mieszanki

w cylindrze, co pozytywnie wpływa rów-

nież na wydajność silnika.

• Oszczędność paliwa - Wyjątkowa za-

płonność zapewnia lepsze spalanie,

• Mniejsza emisja - Wyższa efektyw-

ność zapłonu prowadzi do bardziej

równomiernego spalania, co powo-

duje mniejsze zużycie paliwa i znacz-

nie zredukowaną emisję CO, CO

2

i HC ,

• Skonsolidowany zakres - Pełna ofer-

ta niklowych świec zapłonowych TT

jest wysoce skonsolidowana i dostęp-

na dla zdecydowanej większości naj-

lepiej sprzedających się samochodów

w Europie,

• Idealne do rozruchu zimnego silnika

- Wymagane niższe napięcie zapło-

nowe potrzebne do uruchomienia

silnika oznacza szybszy, mocniejszy

rozruch nawet w skrajnie niskich

temperaturach.

IridiumTT – wytrzymałość i wydajność

Świece zapłonowe Iridium TT posiadają

najmniejszą na świecie elektrodę środkową

o średnicy 0.4 mm oraz igłową elektrodę

masową o średnicy 0.7 mm z wspawanym

walcem platynowym. Dzięki temu świe-

ce Iridium TT zapewniają lepsze osiągi

i są bardziej wytrzymałe niż standardowe

świece irydowe, a ich żywotność – która

wynosi 120.000 km – jest trzy razy dłuż-

sza, niż zwykłych świec niklowych.

Elektrody zwykłych świec niklowych

to dwie szerokie, płaskie powierzchnie,

które blokują wydajną możliwość rozprze-

strzeniania się płomienia w komorze spa-

lania. W przypadku świec Denso Iridium

TT dwie cienkie elektrody igłowe (elek-

troda środkowa jest mniejsza o 0,2 mm

od elektrody masowej) umożliwiają iskrze

znacznie lepszy dostęp do mieszanki pa-

liwowo-powietrznej i ostatecznie lepsze

rozprzestrzenianie się płomienia w komo-

rze spalania. Co więcej, elektroda środko-

wa wykonana ze stopu irydu i rodu – cha-

rakteryzującego się najwyższą zawartością

irydu na rynku – jak również elektroda

masowa z wspawanym walcem platyno-

wym, gwarantują wydłużoną żywotność

tych świec.

• Znacznie większa wytrzymałość -

Żywotność 120.000 km.

• Lepsza zapłonność Mocniejsza iskra

zapewnia skuteczniejszy zapłon.

• Zwiększona moc wyjściowa - Niższe

wymagane napięcie zapłonowe i wy-

soka zapłonność oznaczają lepsze spa-

lanie.

• Mniejsza emisja - Wyższa efektyw-

ność zapłonu prowadzi do bardziej

równomiernego spalania, co powo-

duje mniejsze zużycie paliwa i znacz-

nie zredukowaną emisję CO, CO

2

i HC.

• Zaawansowane

technologicznie

i w przystępnej cenie Zapewniają

optymalne osiągi silnika i równolegle

są tańszą alternatywą także dla nowych

modeli samochodów, które fabrycznie

miały montowane świece zapłonowe

zawierające metale szlachetne OE.