Background Image
Previous Page  57 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 57 / 64 Next Page
Page Background

Robert Kubica powrócił na tory Formuły 1

i jest to okazja do przypomnienia jego

sportowej historii. Wypadek w rajdzie

w 2011 r. nie był pierwszym dramatycz-

nym zwrotem w jego karierze. Pokazał

jednak, że nie ma rzeczy niemożliwych

i zawsze trzeba dążyć do celu. Losy

Kubicy i mało znane fakty z jego życia

przypominają: Aldona Marciniak i Ceza-

ry Gutowski.

W fabryce Volkswagena w Dreźnie roboty samodzielnie montują podsufitkę

w elektrycznej wersji Golfa. Jeśli ten proces będzie perfekcyjny – póki co jest –

to takie rozwiązanie zostanie też zastosowane przy produkcji innych modeli VW.

Co ciekawe, klienci kupujący elektrycznego Golfa w Dreźnie, mogą obserwować

cały proces jego produkcji i pojechać nim do domu prosto z linii montażowej.

Wiadomość i dobra, i zła. To

znakomity pomysł na walizkę, nie

tylko dla miłośników terenowego

Mercedesa klasy G. A ta zła? To

walizka dziecięca o pojemności

tylko 20 litrów. Miejmy nadzieję,

że z czasem pojawi się też

większa wersja dla dorosłych.

NIESAMOWITA

HISTORIA

ROBOT NA WYSOKOŚCI

TERENÓWKA

W PIONIE

EQ-Ready: aplikacja Mercedesa

Walizka Mercedesa G-Klasy

Linia montażowa Volkswagena

Cezary Gutowski,

Aldona Marciniak

„Niezniszczalny”

DOBRZE WIEDZIEĆ

Stosując bezpłatną aplikację

Mercedesa EQ-Ready, można się

przekonać, czy bardziej praktycznym

rozwiązaniem dla nas jest auto

z napędem elektrycznym, czy

z hybrydowym. Aplikacja rejestruje

szczegóły pokonywanych codziennie

tras i to bez względu na markę

samochodu. Analizuje też indywidualne

zachowania na drodze i zestawia je

z parametrami pojazdów elektrycznych

lub hybrydowych. Aplikacja EQ-Ready

sprawdza, czy dane cele byłyby

osiągalne przez pojazd z napędem

elektrycznym. Podpowiada też, jakie

alternatywnie zasilane modele Smarta

lub Mercedesa, byłby najbardziej

odpowiednie dla danego kierowcy.

57

NIE TYLKO

GADŻETY