NOWOŚCI ASORTYMENTOWE
INTER-NEWS
Nowa tarcza Brembo XTRA
Nowa gama tarcz hamulcowych Brembo dla sektora Aftermarket
łączy w sobie przyciągającą wzrok estetykę i znakomitą skutecz-
ność hamowania w każdych warunkach, podkreślając styl jazdy
prawdziwych pasjonatów.
Specjalne wiercenia zastosowane w tarczach Brembo Xtra to efekt
pracy ekspertów z Działu Badań i Rozwoju Brembo. Nasze do-
świadczenia w dostarczaniu tarcz hamulcowych na pierwszy montaż
producentom najbardziej prestiżowych marek samochodów oraz ha-
mulców stosowanych podczas wyścigów NASCAR, Indycar, Formu-
ły 1 czy MotoGP pozwoliły na stworzenie produktu, który zapewnia
znaczną poprawę osiągów całego układu hamulcowego.
Tarcze wiercone Brembo Xtra powstały z myślą o młodych (20-45
lat) pasjonatach samochodów.
To kierowcy doskonale orientujący się w najbardziej innowacyjnych
rozwiązaniach technologicznych. Regularnie czytają czasopisma
branżowe oraz śledzą specjalistyczne fora i konta społecznościowe
ulubionych marek. Dbają o swoje auta dlatego są gotowi poświęcić
im więcej czasu i zasobów niż przeciętny kierowca. Prowadzą 4-5
letnie samochody kompaktowe o sportowym charakterze, ale nieko-
niecznie przeznaczone do wyścigów.
Brembo Xtra to nie tylko bardziej atrakcyjny wygląd tarcz nawierca-
nych i lakierowanych w technologii UV, ale przede wszystkim:
1. Większa przyczepność
Obecność otworów na tarczy hamulcowej jest gwarancją większej
przyczepności oraz szybszej i skuteczniejszej reakcji układu hamul-
cowego. Powierzchnia otworów zapewnia,
zwłaszcza w początkowych fazach hamo-
wania, lepszą wydajność, dzięki większemu
współczynnikowi tarcia.
2. Czyszczenie i renowacja klocków
Otwory dają efekt „zgarniania”, który czy-
ści powierzchnię klocka ze szkodliwych
osadów materiałowych, a także zapobiega
osadzaniu się w materiale ciernym klocka
najmniejszych nawet pozostałości materia-
łu żelaznego, pochodzących z zużycia tarczy
hamulcowej.
3. Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni
Wiercenie umożliwia również przerwanie filmu wodnego, który
może utworzyć się na powierzchni hamującej. Dlatego nawet pod-