Background Image
Previous Page  14 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 14 / 52 Next Page
Page Background

NOWOŚCI ASORTYMENTOWE

INTER-NEWS

Nowa tarcza Brembo XTRA

Nowa gama tarcz hamulcowych Brembo dla sektora Aftermarket

łączy w sobie przyciągającą wzrok estetykę i znakomitą skutecz-

ność hamowania w każdych warunkach, podkreślając styl jazdy

prawdziwych pasjonatów.

Specjalne wiercenia zastosowane w tarczach Brembo Xtra to efekt

pracy ekspertów z Działu Badań i Rozwoju Brembo. Nasze do-

świadczenia w dostarczaniu tarcz hamulcowych na pierwszy montaż

producentom najbardziej prestiżowych marek samochodów oraz ha-

mulców stosowanych podczas wyścigów NASCAR, Indycar, Formu-

ły 1 czy MotoGP pozwoliły na stworzenie produktu, który zapewnia

znaczną poprawę osiągów całego układu hamulcowego.

Tarcze wiercone Brembo Xtra powstały z myślą o młodych (20-45

lat) pasjonatach samochodów.

To kierowcy doskonale orientujący się w najbardziej innowacyjnych

rozwiązaniach technologicznych. Regularnie czytają czasopisma

branżowe oraz śledzą specjalistyczne fora i konta społecznościowe

ulubionych marek. Dbają o swoje auta dlatego są gotowi poświęcić

im więcej czasu i zasobów niż przeciętny kierowca. Prowadzą 4-5

letnie samochody kompaktowe o sportowym charakterze, ale nieko-

niecznie przeznaczone do wyścigów.

Brembo Xtra to nie tylko bardziej atrakcyjny wygląd tarcz nawierca-

nych i lakierowanych w technologii UV, ale przede wszystkim:

1. Większa przyczepność

Obecność otworów na tarczy hamulcowej jest gwarancją większej

przyczepności oraz szybszej i skuteczniejszej reakcji układu hamul-

cowego. Powierzchnia otworów zapewnia,

zwłaszcza w początkowych fazach hamo-

wania, lepszą wydajność, dzięki większemu

współczynnikowi tarcia.

2. Czyszczenie i renowacja klocków

Otwory dają efekt „zgarniania”, który czy-

ści powierzchnię klocka ze szkodliwych

osadów materiałowych, a także zapobiega

osadzaniu się w materiale ciernym klocka

najmniejszych nawet pozostałości materia-

łu żelaznego, pochodzących z zużycia tarczy

hamulcowej.

3. Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni

Wiercenie umożliwia również przerwanie filmu wodnego, który

może utworzyć się na powierzchni hamującej. Dlatego nawet pod-