Przy zastosowaniu 6-biegowej skrzyni biegów: 0B1, 0B2, 0B3 z Audi A4, A5, Q5 , A6 i 0B4 z Audi A4 i A5
LuK ZESTAWY NAPRAWCZE
dla modułów sprzęgła
Ta innowacyjna technologia pozwala dopasować
wszystkie elementy do obudowy skrzyni bie-
gów pomimo przestrzeni ograniczonej przez
przebiegający wałek napędowy. W tym nowym
projekcie różnica znajduje się po stronie skr-
zyni biegów.
W celu uniknięcia problemów funkcjonalnych i
montażowych,modułsprzęgłamusi byśdokładnie
ustawiony względem skrzyni. Prawidłowe
osadzenie możliwe jest przy użyciu specjalnego
narzędzia.Wszystkiezestawy
LuK RepSet®
,
LuK
RepSet® DMF
i
LuK DMF
zawierają narzędzia
do prawidłowego montażu zespołu sprzęgła.
KOMPAKTOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY
NARZĘDZIA SPECJALNE ZAWARTE
W ZESTAWIE
MNIEJSZA PRZESTRZEŃ
SCHAEFFLER AUTOMOTIVE AFTERMARKET
Podczaskonstruowanianowych, sportowychmodeli pojazdów, corazwiększauwaga jest poświęcanaoptymalizacji
obciążenia osi pojazdów, zwiększaniu bezpieczeństwa przechodniów i możliwie krótkiego nawisu z przodu pojazdu.
Dodatkowe właściwości, jak polepszona aerodynamika i bardziej precyzyjna obsługa, dopełniają udaną koncepcję
takiego pojazdu. Aby umożliwićmontaż nowej jednostki napędowej wnowoczesnych karoseriach o długich rozstawach
osi,zmienionopozycjęzespołunapędowego.Silniki skrzyniębiegówprzesuniętobliżejkabinykierowcy.Przyzastosowaniu
obecnej generacji skrzyń biegów, doprowadziłoby to do niepożądanego przemieszczenia półosi napędowej i
redukcji rozstawu osi. Rozwiązaniem tego problemu była zmiana konstrukcji skrzyni biegów. W nowej wersji, napęd
półosi umieszczono z boku skrzyni biegów. W ten sposób przywrócono ich początkowe położenie. W tej konstrukcji
skrzyni biegów, półoś napędowa poprowadzona jest przez obudowę skrzyni biegówz przodu sprzęgła. Zastosowanie
konwencjonalnegoukładusprzęgła i dwumasowegokołazamachowegostałosię tymsamymniemożliwe. Zewzględu
na odmienną budowę skrzyni biegów, opracowano specjalny
moduł sprzęgła. Składa sięonze sprawdzonychkomponentów
sprzęgła i DKZ, oraz ze specjalnej tarczy zabierakowej.
Ta innowacyjna technologia pozwala zmieścićwszystkie
elementywobudowie skrzyni biegów, pomimoograniczenia
miejscaprzezpółośnapędową.
1.
Płyta zdawcza
momentu obrotowego
2.
Piasta z łożyskiem
pilotującym
3.
Wałek sprzęgłowy
4.
Napęd półosi/mechanizm
różnicowy
5.
Moduł sprzęgła
6.
Lewa półoś napędowa
1
2
3
4
6
5
LuK –
Jakość OE dla przemysłumoto-
ryzacyjnego i rynku części zamiennych
LuK DKZ
–
Prosta wymiana
dwumasowego koła zamachowego
LuKRepset®DMF
–
Wszystko co potrzebne dowymiany
sprzęgła i dwumasowego koła zamachowego
www.schaeffler-aftermarket.pl