Background Image
Previous Page  16 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 16 / 52 Next Page
Page Background

Przy zastosowaniu 6-biegowej skrzyni biegów: 0B1, 0B2, 0B3 z Audi A4, A5, Q5 , A6 i 0B4 z Audi A4 i A5

LuK ZESTAWY NAPRAWCZE

dla modułów sprzęgła

Ta innowacyjna technologia pozwala dopasować

wszystkie elementy do obudowy skrzyni bie-

gów pomimo przestrzeni ograniczonej przez

przebiegający wałek napędowy. W tym nowym

projekcie różnica znajduje się po stronie skr-

zyni biegów.

W celu uniknięcia problemów funkcjonalnych i

montażowych,modułsprzęgłamusi byśdokładnie

ustawiony względem skrzyni. Prawidłowe

osadzenie możliwe jest przy użyciu specjalnego

narzędzia.Wszystkiezestawy

LuK RepSet®

,

LuK

RepSet® DMF

i

LuK DMF

zawierają narzędzia

do prawidłowego montażu zespołu sprzęgła.

KOMPAKTOWY ZESPÓŁ NAPĘDOWY

NARZĘDZIA SPECJALNE ZAWARTE

W ZESTAWIE

MNIEJSZA PRZESTRZEŃ

SCHAEFFLER AUTOMOTIVE AFTERMARKET

Podczaskonstruowanianowych, sportowychmodeli pojazdów, corazwiększauwaga jest poświęcanaoptymalizacji

obciążenia osi pojazdów, zwiększaniu bezpieczeństwa przechodniów i możliwie krótkiego nawisu z przodu pojazdu.

Dodatkowe właściwości, jak polepszona aerodynamika i bardziej precyzyjna obsługa, dopełniają udaną koncepcję

takiego pojazdu. Aby umożliwićmontaż nowej jednostki napędowej wnowoczesnych karoseriach o długich rozstawach

osi,zmienionopozycjęzespołunapędowego.Silniki skrzyniębiegówprzesuniętobliżejkabinykierowcy.Przyzastosowaniu

obecnej generacji skrzyń biegów, doprowadziłoby to do niepożądanego przemieszczenia półosi napędowej i

redukcji rozstawu osi. Rozwiązaniem tego problemu była zmiana konstrukcji skrzyni biegów. W nowej wersji, napęd

półosi umieszczono z boku skrzyni biegów. W ten sposób przywrócono ich początkowe położenie. W tej konstrukcji

skrzyni biegów, półoś napędowa poprowadzona jest przez obudowę skrzyni biegówz przodu sprzęgła. Zastosowanie

konwencjonalnegoukładusprzęgła i dwumasowegokołazamachowegostałosię tymsamymniemożliwe. Zewzględu

na odmienną budowę skrzyni biegów, opracowano specjalny

moduł sprzęgła. Składa sięonze sprawdzonychkomponentów

sprzęgła i DKZ, oraz ze specjalnej tarczy zabierakowej.

Ta innowacyjna technologia pozwala zmieścićwszystkie

elementywobudowie skrzyni biegów, pomimoograniczenia

miejscaprzezpółośnapędową.

1.

Płyta zdawcza

momentu obrotowego

2.

Piasta z łożyskiem

pilotującym

3.

Wałek sprzęgłowy

4.

Napęd półosi/mechanizm

różnicowy

5.

Moduł sprzęgła

6.

Lewa półoś napędowa

1

2

3

4

6

5

LuK –

Jakość OE dla przemysłumoto-

ryzacyjnego i rynku części zamiennych

LuK DKZ

Prosta wymiana

dwumasowego koła zamachowego

LuKRepset®DMF

Wszystko co potrzebne dowymiany

sprzęgła i dwumasowego koła zamachowego

www.schaeffler-aftermarket.pl