Background Image
Previous Page  19 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 19 / 52 Next Page
Page Background

INTER-NEWS

NOWOŚCI ASORTYMENTOWE

duje natychmiastową awarię sondy lambda.

Zazwyczaj mamy z nim do czynienia albo

podczas zimnego rozruchu silnika, albo

w przypadku zalania gorącej sondy zimną

wodą. W przypadku uderzenia mechanicz-

nego lub upuszczenia sondy, może nastąpić

jej fizyczne uszkodzenie i pęknięcie elemen-

tu pomiarowego. Uszkodzeniu może rów-

nież ulec okablowanie.

W celu uniknięcia szoku termicznego oraz

przedwczesnego zanieczyszczenia czujni-

ka, sondy lambda DENSO są wyposażone

w specjalne warstwy ochronne, które utrzy-

mują właściwą temperaturę i gwarantują

długą żywotność czujnika.

Nowe sondy lambda DENSO dla rynku

wtórnego

„Rosnący popyt oraz wciąż podwyższane

normy emisji spalin sprawiają, że sondy

lambda mają bardzo duży potencjał sprze-

dażowy na rynku wtórnym” – podkreśla

Stefan Verhoef, product manager DENSO.

„Czujniki A/F DENSO z charakterysty-

ką liniową ułatwiają pojazdom spełnienie

tych norm. Większość współczesnych syste-

mów sterowania silnikiem (EMS) opiera się

na informacjach dostarczanych przez sondy

regulacyjne, które znajdują się przed katali-

zatorem (albo bezpośrednio na nim). Sondy

typu A/F, zapewniając najbardziej dokładne

odczyty, są siłą rzeczy preferowanym rozwią-

zaniem”.

Zastosowania nowych sond lambda DENSO

można znaleźćw tabeli na poprzedniej stronie.