34
NASI DOSTAWCY
DRB - bardzo dobra jakość za rozsądną cenę
Firma DRB (Dongil Rubber Belts)
powstała w 1945 roku. Od samego
początku cechuje ją profesjonalizm,
rzetelność, dzięki czemu cieszy się ona
ogromnym zaufaniem klientów.
DRB ogromną wagę przykłada do roz-
woju swoich produktów, kładąc nacisk
na badania i systematyczną modernizację
swoich produktów. Fakt ten w połącze-
niu z profesjonalną kadrą pracowników
decyduje o systematycznym rozwoju fir-
my i umacnianiu jej pozycji rynkowej.
Aktualnie zakresy działalności DRB sku-
piają się wokół kliku obszarów. Są to:
• systemy pasów transmisyjnych i pasów
do taśmociągów
• paski klinowe i wieloklinowe
• uszczelki samochodowe
• gumowe
systemy
podwoziowe
i gąsienice
• elementy wygłuszające i amortyzują-
ce, izolacje sejsmiczne i kontroli drgań
• inne
DRB jest firmą globalną. Sieci dystrybucji
obejmuje Azję, Europę, Amerykę Północ-
ną. Produkcja jest umiejscowiona w kliku
fabrykach znajdujących się między innymi
w Korei Południowej, Słowacji, Indonezji.
W zakresie produktów do motoryzacji
jednym z największych osiągnięć firmy jest
fakt, iż paski DRB od wielu lat stosowane
są na pierwszy montaż przez największych
koreańskich producentów samochodów:
Hyundai i Kia. W planach firmy jest dal-
sza ekspansja w segmencie OEM.
W ofercie Inter-Team paski DRB pojawiły
się w 2004 r. Inter-Team jest wyłącznym
dystrybutorem tych produktów w Polsce.
Są one chętnie kupowane przez klien-
tów Inter-Team dzięki przystępnej cenie
i bardzo dobrej jakości. Opinie zadowo-
lonych klientów potwierdzają, iż produkt
ten spełnia ich oczekiwania czyli z jednej
strony zapewnia wysoką jakość a z drugiej
umożliwiają generowanie wysokiej marży
przy dalszej odsprzedaży do klienta koń-
cowego.
W ofercie Inter-Team znajdziemy dwa
rodzaje pasków: klinowe i wieloklinowe .
laboratoryjnych bez innego obciążenia.
W rzeczywistych warunkach przeguby
kulowe są wystawione na działanie sze-
regu innych sił przeciwnych, takich jak
obciążenia „szokowe” przy jeździe w górę
i w dół, obciążenia „rozrywające”, kiedy
koło wpadnie w dziurę w trakcie skręca-
nia, oraz inne możliwe kombinacje. Od-
powiedzialni producenci zawsze testują
wszystkie swoje produkty przy „rozpędza-
niu się”, „skręcaniu” i „wstrząsie” w celu
osiągnięcia najlepszych wyników.
Model zawieszenia ogólnie wpływa
na okres eksploatacji przegubu kulowe-
go. Może być udany lub nie. Duży wpływ
na to ma styl jazdy kierowcy i warunki
drogowe. Na przykład okres eksploatacji
nowoczesnego przegubu kulowego z „ny-
lonowym” gniazdem i inżynieryjnymi
tworzywami sztucznymi dla tego samego
modelu samochodu może wynosić albo
30 000 km albo ponad 80 000 km.
Jaki jest wynik?
Pierwsze produkowane samochody mia-
ły zdejmowalne świece zapłonowe: było
możliwe (i czasem konieczne) oddzie-
lenie i wymiana izolatora, oczyszczenie
lub wymiana elektrod. Konieczne było
regularne smarowanie łożysk kół. Jednak
wkrótce zaczęto produkować świece za-
płonowe jako pojedynczy element i obec-
nie nikt nie pamięta modelu dającego się
demontować. Łożyska kół są użytkowane
ze smarami fabrycznymi i nie wymaga-
ją specjalnej konserwacji. To samo czeka
wiele samochodowych części zamiennych,
w tym przeguby kulowe. Z części zamien-
nej dającej się demontować i wymagającej
okresowego serwisu przegub kulowy stał
się komponentem zaawansowanym tech-
nologicznie – niezawodną częścią, która
nie wymaga konserwacji ani naprawy.
CTR jako producent podzespołów wy-
korzystywanych przez światowe koncerny
samochodowe oraz posiadacz wielu opa-
tentowanych rozwiązań wpływających
na żywotność i bezpieczeństwo oferowa-
nych produktów gwarantuje satysfakcję
i bezpieczeństwo użytkowników.
Firma Inter-Team jako autoryzowany dys-
trybutor części CTR oferuje ponad 400
referencji przeznaczonych do popularnych
pojazdów o rodowodzie azjatyckim.