Background Image
Previous Page  34 / 56 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 34 / 56 Next Page
Page Background

34

NASI DOSTAWCY

DRB - bardzo dobra jakość za rozsądną cenę

Firma DRB (Dongil Rubber Belts)

powstała w 1945 roku. Od samego

początku cechuje ją profesjonalizm,

rzetelność, dzięki czemu cieszy się ona

ogromnym zaufaniem klientów.

DRB ogromną wagę przykłada do roz-

woju swoich produktów, kładąc nacisk

na badania i systematyczną modernizację

swoich produktów. Fakt ten w połącze-

niu z profesjonalną kadrą pracowników

decyduje o systematycznym rozwoju fir-

my i umacnianiu jej pozycji rynkowej.

Aktualnie zakresy działalności DRB sku-

piają się wokół kliku obszarów. Są to:

• systemy pasów transmisyjnych i pasów

do taśmociągów

• paski klinowe i wieloklinowe

• uszczelki samochodowe

• gumowe

systemy

podwoziowe

i gąsienice

• elementy wygłuszające i amortyzują-

ce, izolacje sejsmiczne i kontroli drgań

• inne

DRB jest firmą globalną. Sieci dystrybucji

obejmuje Azję, Europę, Amerykę Północ-

ną. Produkcja jest umiejscowiona w kliku

fabrykach znajdujących się między innymi

w Korei Południowej, Słowacji, Indonezji.

W zakresie produktów do motoryzacji

jednym z największych osiągnięć firmy jest

fakt, iż paski DRB od wielu lat stosowane

są na pierwszy montaż przez największych

koreańskich producentów samochodów:

Hyundai i Kia. W planach firmy jest dal-

sza ekspansja w segmencie OEM.

W ofercie Inter-Team paski DRB pojawiły

się w 2004 r. Inter-Team jest wyłącznym

dystrybutorem tych produktów w Polsce.

Są one chętnie kupowane przez klien-

tów Inter-Team dzięki przystępnej cenie

i bardzo dobrej jakości. Opinie zadowo-

lonych klientów potwierdzają, iż produkt

ten spełnia ich oczekiwania czyli z jednej

strony zapewnia wysoką jakość a z drugiej

umożliwiają generowanie wysokiej marży

przy dalszej odsprzedaży do klienta koń-

cowego.

W ofercie Inter-Team znajdziemy dwa

rodzaje pasków: klinowe i wieloklinowe .

laboratoryjnych bez innego obciążenia.

W rzeczywistych warunkach przeguby

kulowe są wystawione na działanie sze-

regu innych sił przeciwnych, takich jak

obciążenia „szokowe” przy jeździe w górę

i w dół, obciążenia „rozrywające”, kiedy

koło wpadnie w dziurę w trakcie skręca-

nia, oraz inne możliwe kombinacje. Od-

powiedzialni producenci zawsze testują

wszystkie swoje produkty przy „rozpędza-

niu się”, „skręcaniu” i „wstrząsie” w celu

osiągnięcia najlepszych wyników.

Model zawieszenia ogólnie wpływa

na okres eksploatacji przegubu kulowe-

go. Może być udany lub nie. Duży wpływ

na to ma styl jazdy kierowcy i warunki

drogowe. Na przykład okres eksploatacji

nowoczesnego przegubu kulowego z „ny-

lonowym” gniazdem i inżynieryjnymi

tworzywami sztucznymi dla tego samego

modelu samochodu może wynosić albo

30 000 km albo ponad 80 000 km.

Jaki jest wynik?

Pierwsze produkowane samochody mia-

ły zdejmowalne świece zapłonowe: było

możliwe (i czasem konieczne) oddzie-

lenie i wymiana izolatora, oczyszczenie

lub wymiana elektrod. Konieczne było

regularne smarowanie łożysk kół. Jednak

wkrótce zaczęto produkować świece za-

płonowe jako pojedynczy element i obec-

nie nikt nie pamięta modelu dającego się

demontować. Łożyska kół są użytkowane

ze smarami fabrycznymi i nie wymaga-

ją specjalnej konserwacji. To samo czeka

wiele samochodowych części zamiennych,

w tym przeguby kulowe. Z części zamien-

nej dającej się demontować i wymagającej

okresowego serwisu przegub kulowy stał

się komponentem zaawansowanym tech-

nologicznie – niezawodną częścią, która

nie wymaga konserwacji ani naprawy.

CTR jako producent podzespołów wy-

korzystywanych przez światowe koncerny

samochodowe oraz posiadacz wielu opa-

tentowanych rozwiązań wpływających

na żywotność i bezpieczeństwo oferowa-

nych produktów gwarantuje satysfakcję

i bezpieczeństwo użytkowników.

Firma Inter-Team jako autoryzowany dys-

trybutor części CTR oferuje ponad 400

referencji przeznaczonych do popularnych

pojazdów o rodowodzie azjatyckim.