Background Image
Previous Page  50 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 50 / 64 Next Page
Page Background

P

od koniec lat 90. ubiegłego wie-

ku Philips opatentował i wdro-

żył do seryjnej produkcji lampy

ksenonowe. Dziś równie popularne są

diody LED, a wkrótce będą to światła

matrycowe i laserowe. Pomimo tego,

NIEZMIENNYM CELEM W ROZWOJU OŚWIETLENIA POJAZDÓW JEST ZAPEWNIENIE OPTYMALNEJ

WIDOCZNOŚCI NA DRODZE, A CO ZA TYM IDZIE POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA.

numerem 1

ŻARÓWKI HALOGENOWE

WCIĄŻ RYNKOWYM

Philips RacingVision (H4 i H7) mają swoją genezę w oświetleniu

wykorzystywanym w rajdach i wyścigach samochodowych.

Z reguły w tych zawodach liczy się czas, co bezpośrednio

przekłada się na prędkość jazdy. Wraz z nią maleje jednak

widoczność, a tym samym szansa na pełną obserwację drogi

i podjęcie odpowiedniej reakcji. Stąd żarówki RacingVision

wyróżniają się przede wszystkim lepszą, aż do 150 proc.

w porównaniu do wymaganego minimum, wiązką światła

o temperaturze barwowej 3500 K. Właściwości te docenione

zostały w niezależnych testach.

po drogach całego świata jeździ jesz-

cze bardzo dużo samochodów, w któ-

rych zamontowano tradycyjny reflektor

z żarówką halogenową.

Takie modele są też nadal oferowane

w salonach sprzedaży. Według różnych

PHILIPS RACINGVISION

fot. dostawcy, Fotolia.com / AdobeStock

50

NASI

DOSTAWCY