szacunków posiada je około 75 proc.
zarejestrowanych obecnie samochodów.
Wraz z upływem czasu ich eksploata-
cji zmieniają się parametry użytkowe.
Dlatego producenci oświetlenia muszą
zapewnić wydajne żarówki halogenowe.
Łącznikiem wszystkich żarówek haloge-
nowych jest sposób ich wymiany. Zawsze
dokonujemy tego parami, uważając aby
w trakcie nie dotknąć palcami szklanej
bańki, a po skończonej czynności warto
wykonać ustawienie świateł.
Z kolei żarówki halogenowe Philips X-tremeVision
G-Force (H1, H4 i H7) charakteryzują się
wzmocnioną konstrukcją z bańką wypełnioną
unikalną mieszanką gazów. W efekcie uzyskano
niezwykle odporną żarówkę na wstrząsy i wibracje
o przeciążeniu do 10 G. Jednocześnie zapewniono
jasne światło o temperaturze 3500 K (powszechnie
przyjęta norma to 3100 K) i wydajniejszą do
130 proc. wiązkę (w porównaniu z wymaganym
prawem minimum).
Innym nowym rozwiązaniem jest Philips WhiteVision
ultra. Żarówka ta zapewnia niezwykle białe i wyraziste
światło, co ma potrójne znaczenie. Po pierwsze
temperatura barwowa 4200 K zbliżona jest do światła
dziennego, a tym samym neutralna dla ludzkiego wzroku.
Po drugie jest wydajniejsza o 60 proc. i zapewnia
lepszą widoczność z pozycji kierowcy, jak i zauważenie
nadjeżdżającego pojazdu przez pozostałych uczestników
ruchu drogowego. Po trzecie efekt ten zbliżony
jest do lamp ksenonowych, co spotyka się z dużym
zainteresowaniem osób ceniących w linii nadwozia
samochodu walory wizualne.
PHILIPS X-TREMEVISION G-FORCE
PHILIPS WHITEVISION ULTRA
PO DROGACH CAŁEGO ŚWIATA JEŹDZI JESZCZE
BARDZO DUŻO SAMOCHODÓW, W KTÓRYCH
ZAMONTOWANO TRADYCYJNY REFLEKTOR
Z ŻARÓWKĄ HALOGENOWĄ
51
NASI
DOSTAWCY