Background Image
Previous Page  27 / 36 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 27 / 36 Next Page
Page Background

PAMIĘTAJ!

Z uwagi na potencjalne ryzyko

nieprawidłowego składowania/

transportowania, przed

przystąpieniem do montażu

zalecane jest PRZEPOMPOWANIE

[ODPOWIETRZENIE] amortyzatora

dwururowego, w celu uzyskania

optymalnych właściwości

tłumiących.

PRZEPOMPOWANIE należy

przeprowadzić w pozycji roboczej

amortyzatora [pozycja pionowa].

6

Używając wybijaka, wysuń

amortyzator z mocowania zwrotnicy.

9

Zdejmij gumową uszczelkę maski

przy podszybiu.

11

Odkręć śruby mocujące osłonę

mechanizmu wycieraczek.

14

Wyjmij osłonę mechanizmu

wycieraczek.

16

Wymontowaną kolumnę amortyzatora należy umieścić w odpowiednim ściskaczu

(najlepiej w kolumnowym ściskaczu pneumatycznym z bramką zabezpieczającą)

i zdemontować wszystkie elementy. Następnie należy sprawdzić dokładnie ich

stan techniczny. Wraz z nowym amortyzatorem zaleca się wymianę elementów

współpracujących: górnego zestawu montażowego, zestawu osłonowo-ochronnego

oraz sprężyny zawieszenia.

12

Odkręć śruby i zdemontuj

zbiorniczek płynu hamulcowego.

15

Odkręć trzy śruby mocujące kolumnę

amortyzatora od góry. Przytrzymaj

amortyzator jedną ręką, aby nie wypadł

i wyjmij od dołu całą kolumnę.

13

Odkręć śruby mocujące

mechanizm wycieraczek.

10

Zdejmij zabezpieczenia i zdemontuj plastikową osłonę podszybia.

7

Zaleca się,

podwieszenie

zwrotnicy

wraz z półosią

przy pomocy

specjalnych zaczepów do sąsiednich

elementów zawieszenia, w celu

całkowitego odciążenia i zabezpieczenia

przed uszkodzeniem wewnętrznego

przegubu homokinetycznego.

8

Zdejmij zabezpieczenia oraz

zdemontuj ramiona wycieraczek.

PORADNIK

27