L
ampy robocze to jedno
z obowiązkowych narzędzi
w warsztacie samochodo-
wym. Dla wielu mechaników stanowi
praktyczną pomoc w wykonywaniu po-
wierzonych zleceń. Doceniane są za-
równo za jakość oświetlenia, wszech-
stronność mocowania, długotrwałą
pracę oraz odporność na uszkodze-
nia mechaniczne. Marka Philips od lat
oferuje wiele takich modeli, od małych
kieszonkowych, poprzez podwieszane
konstrukcje, do profesjonalnych ze-
stawów dla blacharzy i lakierników.
Choć wszystkie cieszą się dużą po-
– mówi Wioletta Pasionek, Marketing
Manager Central Europe z Lumileds
Poland, producenta i dystrybutora
oświetlenia samochodowego marek
Narva i Philips.
Nowe modele zastępują doskonale
znane PEN20 i RCH10. W obu źró-
dłem światła są wydajne diody LED
o temperaturze barwowej do 6000 K.
W efekcie białe, zbliżone do dzienne-
go, światło jest neutralne dla ludzkie-
go oka, co ma duże znaczenie przy
długotrwałej pracy. Łączy je też moż-
liwość wyboru trybu świecenia – eko-
nomicznego o wartości 100 lumenów
CO JAKIŚ CZAS
PRODUCENCI
SAMOCHODÓW
MODERNIZUJĄ SWOJE
MODELE. ZMIANY
NA PODOBNYCH
ZASADACH WPROWADZA
PHILIPS W LAMPACH
ROBOCZYCH PEN20S
I RCH10S.
Facelifting
LAMP ROBOCZYCH
pularnością wśród użytkowników, za-
wsze można coś w nich udoskonalić.
– Najlepszym źródłem wiedzy o na-
szych produktach są użytkownicy. Phi-
lips, nie tylko w Polsce, prowadzi pod
tym kątem szereg działań, na przykład
użyczając lampy robocze do testów
w warsztatach i serwisach motoryzacyj-
nych. Zebrane później opinie są ana-
lizowane i uwzględniane w kolejnych
konstrukcjach. Nie zawsze musi się
to wiązać z wprowadzeniem nowego
modelu, nieraz wystarczy dodać jakiś
element do już istniejącego. Tak też
było w przypadku PEN20S i RCH10S
fot. dostawcy, Adobe Stock
44
NASI
DOSTAWCY