Background Image
Previous Page  33 / 36 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 33 / 36 Next Page
Page Background

PORADNIK

33

HIGHEFFICIENCYCOMPACT

Concent r i c S l ave Cy l i nder

KIT

Improve clutch

pedal feel,

easier to operate

- Clutch disconnection can be done with less leg strength,

which makes declutching easier and reduces likelihood of

engine stall while changing gears.

- Reduces fatigue by decreasing foot load during long distance

driving.

- Drastically reduces loss of bearing travel.

AISIN CSC Kits combines ideal clutch components to deliver optimal drivetrain efficiency. Providing ideal power transfer

with precise pedal feel, AISIN Clutch Kits are always OE matched. Aisin’s CSC is applied to compact and midsize 6speed MT

Toyota vehicles which have been launched after 2008.

CSC Bearing

Clutch Master

Cylinder

Clutch Release

Cylinder

CSC Kit

Dual Mass Flywheel

Clutch Kit

Performance (loss stroke)

100

100

80

60

40

20

0

48

Conventional

system

Competitive

product

This product

(CSC)

Performance (Exponential)

Good

Configuration (Shaft length)

100

100

80

60

40

20

0

Competitive

product

This product

(CSC)

Shaft length (Exponential)

Good

Lepsze czucie pedału

System sprzęgła Aisin

Łatwiejszy montaż dzięki

zmniejszonym wymiarom

Le sze czucie

łu sprzęgła,

łatwiejsze działanie.

Zestawy wysprzęglika Aisin łączą w sobie idealne ko ponenty sprzęgła w celu dostarczenia optymalnej wydajności napędowej. Zapewniając idealne

przeniesienie mocy wraz z precyzyjnym czuciem pedału, zestawy sprzęgła Aisin zawsze odpowiadają wyposażeniu oryginalnemu. Wysprzęglik Aisin jest

stosowany w klasie aut kompaktowych jak np. Toyota, a konkretnie w 6-biegowych manualnych skrzyniach, które zostały wprowadzone na rynek po 2008 r.

• Rozłączanie sprzęgła może odbywać się przy mniejszej sile, co ułatwia

ysprzęglanie i zmniejsza prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika przy

zmianie biegów.

• Ogranicza zmęczenie dzięki mniejszemu obciążeniu w trakcie jazdy

na dużą odległość.

• Drastycznie zmniejsza utratę przesunięcia łożyska.

Osiągi (skok stratny)

K fi uracja (długość wału)

Długość wału (wykładnicza)

Osiągi (wykładnicze)

Dobrze

Dobrze

System

konwencjonalny

Produkt

konkuren yjny

Produkt

konkuren yjny

Ten

kt

(

)

Krótsza długość wału

Ten r kt

(

)

• Rozmiar jest mniejszy w porównaniu z konkurencyjnymi produktami.

• Łatwiejszy w montażu.

Korzyści systemu sprzęgła z wysprzęglikiem koncentrycznym

• Zmniejszenie siły wywieranej na pedał.

• Zmniejszenie obciążenia skoku przy rozłączaniu sprzęgła.

• Uniknięcie pogorszenia jakości dzięki zwiększonemu

współczynnikowi tarcia.

• Zmniejszenie liczby komponentów (połączenie komponentów).

Zestaw CSC

Zestaw

sprzęgła

wum owe koło

zamachowe

Łożysko Pompa sprzęgła Wysprzęglik

Wysprzęglik koncentryczn